شرکت زوم از رفع آسیب پذیری خطرناکی خبر داده که باعث می‌شد هکرها از طریق برنامه برگزاری نشست‌های آنلاین، بتوانند به رایانه‌های مک کاربران نفوذ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی تا ورود به مسابقات جام ملت‌های آسیای 2023 قطر 7 بازی برگزار خواهد کرد.
آووکادو حاوی مواد شیمیایی موثری است که می‌تواند آسیب کبدی را کاهش دهد، این میوه سرشار از گلوتاتیون است؛ ترکیبی که کبد برای پاکسازی سموم مضر به آن نیاز دارد. برای چند ماه، هر هفته ۱ یا ۲ آووکادو بخورید، تا به رفع آسیب‌های کبدی کمک کنید.
محمدرضا زنوزی نزدیک به شش میلیون دلار از بدهی‌های باشگاه تراکتور را پرداخت کرده تا این باشگاه را از کسر امتیاز، بسته شدن پنجره و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نجات دهد.
ورزشگاه آزادی به‌عنوان محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با چند مشکل اساسی مواجه است که باید تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود.
به گواه بسیاری از کارشناسان و دلسوزان، اینک وقت آن فرارسیده که در مواجهه با این مسئله و رفع آن به نحوی که کمترین آسیب متوجه جامعه و ساختار‌های دینی و فرهنگی آن شود، طرحی نو دراندازیم و نیازمند بازنگری در بسیاری از نگاه‌ها و شیوه‌هایی هستیم که از آن‌ها تاکنون کم آسیب ندیده‌ایم.
بعد از هر وعده غذایی حداقل دو دقیقه دندان‌ها را مسواک بزنید و ترجیحا از خمیر دندان‌های طبیعی استفاده کنید، زیرا خمیر دندان‌های تجاری بیشتر به سلامتی آسیب می‌زند.
مدافع استقلال با رفع آسیب دیدگی در ترکیب تیمش به میدان رفت و مشخص شد مشکل او برطرف شده است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
هافبک آلومینیوم اراک با رفع آسیب دیدگی دوباره به جمع 11 نفر اصلی تیمش برابر سپاهان بازگشت.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
افسر ارتش آمریکا تأکید کرد ارتش اوکراین آمادگی استفاده از سامانه‌های ضدموشکی پاتریوت را ندارد و این تجهیزات نظامی پیشرفته آسیب‌پذیری ذاتی ارتش اوکراین را رفع نخواهند کرد.
مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال در خصوص رفع تعلیق این کمیته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پایان داد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رفع تعلیق شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال از رفع تعلیق استقلال و پرسپولیس در آسیا خبر داد.
سید احسان خاندوزی گفت: اینکه چرا وضعیت صنعت خودرو در این ابعاد و مقیاس از ناکارآمدی و زیان و نابهره‌وری است نیازمند بررسی، آسیب شناسی و مشورت است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرحی برای کاهش تعداد تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا از 40 به 24 دارد
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه‌ای از یک‌سال به دوماه کاهش یافت.
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه ای از یکسال به دوماه کاهش یافت.
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با آرام شدن شرایط قطعی اینترنت و فیلتر اپلیکیشن‌های پربازدید برداشته شود چون ادامه این وضعیت به کسب‌وکارهای داخلی آسیب می‌زند.
شاهرود- محیط زیست شهری در استان سمنان با عواملی مانند عدم تفکیک زباله ها، فقدان طرح های فاضلاب، آلودگی بصری و سمعی و ...تهدید می شود، آسیب هایی که رفع آنها، نیاز به برنامه ریزی مدون دارد.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ